پروژه کسری از خدمت ارتش/ تمامی شرایط و مراحل سال ۱۴۰۳

پروژه کسری از خدمت ارتش چیست و نحوه دریافت آن به چه صورت است؟

دوران سربازی، تجربه‌ای ارزشمند اما گاه طولانی است. با پروژه کسری خدمت ارتش در سال 1403، می‌توانید این دوران را کوتاه‌تر کرده و زودتر به آغوش آرزوهایتان بازگردید.

با استفاده از این طرح، ضمن انجام خدمت مقدس سربازی، می‌توانید با ارائه طرح‌های تحقیقاتی مفید، گامی در جهت ارتقای علم و دانش کشور برداشته و آینده‌ای روشن‌تر برای خود رقم بزنید.

برخی از مشمولان خدمت سربازی با دریافت و انجام پروژه های گوناگون علمی و پژوهشی در تلاش هستند تا خدمت سربازی خود را کاهش دهند.

آن دسته از مشمولانی که یگان خدمتی آنها ارتش می باشد سعی می کنند تا با انجام پروژه های کسری خدمت ارتش، در مدت زمان کمتری خدمت خود را به پایان برسانند.

 شرایط و مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش، دارای جزئیاتی می باشد که لازم است تا مشمولان ابتدا از آنها مطلع شوند تا بتوانند عملیات دریافت کسری خدمت ارتش را با موفقیت سپری نمایند.

مشاوران مرکز مشاوره آویژه اطلاعات کاملی جهت آشنایی با پروژه کسری خدمت ارتش به مشمولان ارائه می دهند تا با استفاده از آنها بتوانند در زمان مناسب جهت اخذ این کسری خدمت وارد عمل شوند.

پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟

یکی از تسهیلاتی که سازمان نظام وظیفه برای سربازان نظام وظیفه ارتش در نظر گرفته است، کسری خدمت سربازی برای مشمولان با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد به بالا می باشد.

پروژه کسری خدمت ارتش یکی از راه های پیش رو مشمولان است تا بتوانند با انجام طرح های تحقیقاتی مطابق با نیاز این سازمان، چند ماه از خدمت سربازی خود کاهش دهند.

 تمامی مشمولانی که در رشته های مختلف دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده اند با درنظر گرفتن شرایط اخذ پروژه کسری خدمت ارتش می توانند در این طرح شرکت نمایند.

 مدت زمان کسری درنظر گرفته شده به منظور ارائه پروژه کسری خدمت ارتش، بسته به نوع پروژه متفاوت می باشد.

عوامل موثر در پروژه کسری خدمت ارتش

برخی از افرادی که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و مشمولان خدمت سربازی می باشند به دنبال انجام پروژه های کسری خدمت هستند تا بتوانند در زمان کمتری دوره خدمت خود را سپری نمایند.

 چنانچه مشمولان طی تقسیم بندی سازمان نظام وظیفه جزء سربازان ارتش دسته بندی شدند، می توانند متقاضی انجام پروژه کسری خدمت شوند.

 مدت زمان کسری خدمت مشمولان پس از ارائه پروژه خود به ارتش به چندین عوامل بستگی دارد، که در ادامه به ذکر آنها می پردازیم.

 نوع پروژه انتخابی مشمولان:

هر کدام از مشمولان که با توجه به رشته تحصیلی خود و نیاز ارگان، طرح های تحقیقاتی و پژوهشی گوناگونی دریافت می کنند.

مشمولان می توانند دو نوع پروژه، فنی و غیر فنی ارائه دهند که متناسب با آنها می توانند کسری خدمت بگیرند.

مرکز مشاوره آویژه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد