دریافت کد سخا نظام وظیفه غیر حضوری

نحوه دریافت کد سخا چگونه است؟

به سن سربازی رسیده‌اید و هول و اضطراب فرا گرفته‌تان؟ نگران نباشید! با دریافت کد سخا نظام وظیفه به صورت غیرحضوری، می‌توانید از بسیاری از دردسرهای اداری خلاص شوید و خدمت سربازی خود را با آرامش بیشتری آغاز کنید. در این مقاله راهنمای کامل دریافت این کد را به شما ارائه خواهیم داد.

برخی از پسرانی که وارد سن اعزام به خدمت سربازی شده اند از کد سخا اطلاعات چندانی ندارند و نمی دانند که کد سخا چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد.

دلیل اینکه بسیاری از مشمولان به دنبال اطلاع از جزئیات کد سخا می باشند این است که این کد در امور مربوط به خدمت سربازی کاربرد فراوانی دارد و برای دریافت هر کدام از خدمات سازمان نظام وظیفه در اختیار داشتن آن لازم می باشد.

در واقع سخا کد پنج رقمی است که اختصاص به هر مشمول دارد و مشمولان به طرق مختلفی می توانند آن را اخذ نمایند.

مشاوران مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه با ارائه توضیحات کاملی در مورد کد سخا از جمله اقدامات لازم جهت دریافت کد سخا، نحوه بازیابی در صورت فراموشی کد سخا، روش های دسترسی به کد سخا و …. در این مقاله اطلاعات جامع و کاملی به مشمولان ارائه داده اند.

کد سخا نظام وظیفه چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

کد پنج رقمی که برای هر مشمول صادر می شود و داشتن آن بسیار لازم و ضروری است، کد سخا نام دارد.

 کد سخا شناسه ای است که برای هر مشمول به طور جداگانه صادر شده و اهمیت آن برای مشمولان همانند کد ملی است که مختص به هر یک از افراد جامعه می باشد.

 تمامی آقایان با رسیدن به سن 18 سالگی و معرفی خود به عنوان سرباز نظام وظیفه، کد سخا را دریافت کرده و با در اختیار داشتن آن و مراجعه به سایت نظام وظیفه، می توانند اطلاعات لازم را در رابطه با وضعیت خود بدست بیاورند.

 مشمولانی که آمادگی خود را برای انجام خدمت به سازمان نظام وظیفه اعلام نموده اند، پس از ثبت درخواست در مراکز پلیس +10، برای انجام مراحل بعدی مربوط به امور سربازی نیازمند کد سخا می باشند.

 مشمولان توجه داشته باشند که کد سخا برای هر کدام از آنها جداگانه صادر می شود و جهت دسترسی به صفحه شخصی در سایت سازمان نظام وظیفه می باشد.

 همچنین لازم به ذکر است که کد سخا ارتباطی با محل خدمت مشمولان ندارد و این کد شناسه ای است که از سوی سازمان نظام وظیفه به مشمولان اختصاص پیدا می کند.

 همانطور که می دانیم سازمان نظام وظیفه برای سهولت دسترسی مشمولان و تسهیل در انجام مراحل مربوط به خدمت سربازی، سایت مخصوص به خود را طراحی و در اختیار مشمولان قرار داده است.

 خدمات متفاوتی در سایت سازمان نظام وظیفه ارائه می شود که هر کدام از مشمولان بسته به نیاز خود می توانند به بخش مربوطه مراجعه نموده و درخواست خود را به ثبت برسانند.

 برای ورود به سایت نظام وظیفه و ثبت درخواست های خود مشمولان باید اطلاعاتی از جمله کد ملی و سخا را در دست داشته باشند.

با در دست داشتن کد سخا و ورود به سایت سازمان نظام وظیفه مشمولان می توانند اطلاعاتی نظیر موارد زیر را به دست بیاورند.

مرکز مشاوره آویژه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد